Toimituskäytäntö
Viimeisin päivitys: 16.7.2025
Toimitusaika
Lähetämme tilauksesi varastoltamme 1–3 arkipäivän kuluessa. Viikonloppuna tehdyt tilaukset pakataan ja lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Toimitus ja toimitusajat
Toimitamme kaikkiin maihin 5–10 arkipäivän kuluessa. Toimitusajat perustuvat arkipäiviin eivätkä sisällä viikonloppuja tai pyhäpäiviä. Erikoistilausten käsittely voi kestää kauemmin.
Ylivoimainen este
Emme ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat meistä riippumattomista olosuhteista (esim. luonnonkatastrofit, lakot, hallituksen toimenpiteet tai pandemiat). Odotathan enintään 30 arkipäivää arvioidun toimituspäivämäärän jälkeen ennen kuin otat meihin yhteyttä toimituksen epäonnistumisesta.
Seuranta ja tuki
Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, jossa on seurantanumero. Huomaa, että seurantakoodin aktivoituminen voi kestää jopa 5 arkipäivää. Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, ota meihin yhteyttä osoitteessa info@ecominter.com .
Tuonnin arvonlisävero ja tullimaksut
EU:n ulkopuolisilta toimittajilta tuleviin lähetyksiin voidaan soveltaa tuonnin arvonlisäveroa ja tullimaksuja. Ruotsissa tullimaksuja kannetaan yli 1 600 kruunun ilmoitetusta arvosta. Jos olet saanut korvausvaatimuksen Postnordilta tai Ruotsin tullilta, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua lisää.
Palautuskulut
Lunastamattomista paketeista pidätämme oikeuden veloittaa 200 Ruotsin kruunua palautus- ja käsittelykuluista.